2 آبان 1388:کنفرانس خبری سومین سالگرد راه اندازی شبکه ایرانسل
نوشته شده توسط : م

 

وی با مروری بر شبکه توزیع و فروش خرید شارژ ایرانسل ایرانسل تصریح کرد:
وی در بخشی از سخنان خود خرید شارژ ایرانسل کمک به بسترسازی بنیادین شبکه ها در کشور جهت توسعه ICT و ظرفیت های تجارت الکترونیک، تامین پهنای باند بالا، ارایه سرعت های بالا در مسافت طولانی در مقایسه با سایر فناوری های باند پهن، امکان ارایه سرویس های دیتا،
به گفته وی، پروانه ایرانسل پوشش هفت هزار و 586 کیلومتر از جاده های کشور را از تعهدات سال چهارم این اپراتور عنوان کرده که با پوشش هشت هزار 661 کیلومتر آن، ایرانسل پیش از به پایان رسیدن سال چهارم راه اندازی خرید شارژ ایرانسل شبکه خود که تیر ماه 1389 است، توانسته تا 14 درصد از برنامه خود جلوتر باشد.
وی ادامه داد: سایت های شش بانک کشور نیز محصولات ایرانسل را به صورت خرید شارژ ایرانسل اینترنتی می فروشند و تا آخر آذر ماه 88 نیز چهار هزار فروشنده خدمات شارژ الکترونیکی را به مشترکان ارایه خواهند دهند.

طلایی گفت: پوشش جمعیتی ایرانسل در پایان سال سوم راه اندازی می بایست به 60.9 درصد می رسید که 68.7 درصد آن معادل 13 درصد بیشتر از تعهد ایرانسل محقق شده و حتی برنامه 65.8 درصدی سال چهارم خود را خرید شارژ ایرانسل نیز پشت سر گذاشته است.
این شبکه از 14 توزیع کننده اصلی برخوردار است که مجموعا هفت هزار و 75 خرید شارژ ایرانسل نمایندگی فروش از طریق آنها در سراسر ایران مشغول سرویس دهی به مشترکان ایرانسل هستند و یک هزار و 292 مرکز خدمات مشترکین و 581 دفتر پستی نیز خدمات پس از فروش ایرانسل را بر عهده دارند.
طلایی، راه اندازی مرکز خدمات مشترکین ایرانسل با ویژگی زبان های منطقه ای، افزایش 100 درصد ظرفیت آن خرید شارژ ایرانسل و متوسط زمان پاسخگویی 130 ثانیه، متوسط زمان انتظار 10 ثانیه و پاسخگویی به 90 درصد تماس ها در مدت 30 ثانیه را از ویژگی های بزرگترین مرکز خدمات مشترکین خاورمیانه عنوان کرد.
صوت و تصویر پیشرفته و مقرون به صرفه، سرعت بالا و سهولت دسترسی را از دلایل گرایش ایرانسل به دریافت پروانه وایمکس عنوان کرد. خرید شارژ ایرانسل
طلایی از انعقاد قرارداد همکاری با 13 بانک و موسسه مالی برای توسعه شبکه فروش الکترونیکی ایرانسل خبر داد و گفت: درحال حاضر بیش از 50 هزار پایانه فروش و بیش از پنج هزار خودپرداز در سراسر کشور محصولات ایرانسل را به صورت خرید شارژ ایرانسل الکترونیکی در اختیار خریداران قرار می دهند.





:: برچسب‌ها: شارژ ایرانسل , خرید شارژ ایرانسل , شارژایرانسل , ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 221
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: